Ervaren Objectleider (Teamleider) Schoonmaak
(38 uur)

Balanz Facilitair is een facilitaire dienstverlener gespecialiseerd in schoonmaak en actief in Limburg. Balanz Facilitair is een 100% dochter van het internationaal familiebedrijf  Vebego.

De ruim 850 medewerkers, die hoofdzakelijk een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt hebben - zoals mensen met een Sociale Werkvoorziening indicatie - verzorgen bij meer dan 900 objecten een schone en prettige omgeving om in te wonen, werken, leren en leven.

Onze klanten bevinden zich voornamelijk in de publiek-private sector (onderwijsinstellingen, overheden, woningcorporaties), maar ook kantoren, zorginstellingen en VvE’s maken gebruik van de dienstverlening van Balanz Facilitair. Ons aanbod omvat een breed scala aan diensten  die op maat aangeboden worden, zoals: schoonmaakdiensten, specialistische reiniging, conciërge- en huismeesterdiensten en (schoonmaak-) opleidingen.

Binnen Balanz Facilitair staan de volgende kernwaarden centraal: dicht bij de klant, mensgericht en professioneel. De combinatie van deze kernwaarden maakt Balanz Facilitair een uniek bedrijf.


Wegens uitbreiding hebben we een vacature voor:

Ervaren Objectleider (Teamleider) Schoonmaak (38u).


Organisatiestructuur:
Je rapporteert aan de rayonmanager, geeft direct leiding aan voorwerkers en indirect leiding aan schoonmaakmedewerkers.


Wat ga je doen:
De Objectleider is verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operationele schoonmaakorganisatie van zijn gebied, klanten, en objecten.
Je bent verantwoordelijk voor de operationele organisatie en administratie met als belangrijkste pijlers de Klant, de Medewerker en het (financieel) Resultaat.
Een greep uit het brede pallet aan taken en activiteiten:
Indelen c.q. plannen van medewerkers, controleren van kwaliteit en voortgang, effectiviteit werkproces, vergelijken voor- en nacalculatie, begeleiden, coachen en ontwikkelen van medewerkers, correcte ziekteverzuimbegeleiding conform beleid en regelgeving, input leveren t.b.v. offertes, etc.


 Functie-eisen:
• Afgeronde opleiding op MBO+/HBO niveau
• Zelfstandig kunnen uitvoeren en plannen van werkzaamheden
• Affiniteit met medewerkers die een afstand hebben tot de reguliere arbeidsmarkt
• Goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift
• Ervaring in de schoonmaakbranche is een must
• In bezit van rijbewijs B


Belangrijkste competenties behorende bij deze functie:
• Klantgericht
• Ontwikkelen van medewerkers
• Neemt initiatief / is pro-actief
• Sterk in plannen en organiseren
• Duidelijke management identificatie
• Besluitvaardig
• Delegeren
• Sensitiviteit
• Omgang met medewerkers met een (grote) afstand tot de arbeidsmarkt


Wij bieden:
Een zelfstandige baan met ontwikkel perspectief als voorwaarde. Marktconform salaris en auto van de zaak.


Interesse?
Indien je interesse hebt in deze vacature kun je je sollicitatie met Curriculum Vitae voor 15 december a.s. sturen naar:  HRM@balanzfacilitair.nl

Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Eric Vergossen (Rayonmanager) via telefoonnummer 06-528 12 067.

+31 (0)45 566 5000

Ga met ons aan tafel