OBJECTLEIDER
SCHOONMAAK

(FULLTIME)

Balanz Facilitair is een facilitaire dienstverlener gespecialiseerd in schoonmaak, en groenvoorziening/openbare ruimte. Wij zijn gevestigd in Heerlen en opereren in de regio Zuid-Limburg. Balanz Facilitair is onderdeel van het internationale familiebedrijf Vebego.

De circa 1000 medewerkers, die hoofdzakelijk een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt hebben, zijn dagelijks vol enthousiasme en met passie aan het werk bij meer dan 900 objecten van klanten.

Binnen Balanz Facilitair staan de volgende kernwaarden centraal: dicht bij de klant, mensgericht en professioneel. De combinatie van deze kernwaarden maakt Balanz Facilitair een uniek bedrijf.


Op dit moment hebben we een vacature;

Objectleider Schoonmaak (fulltime)



Organisatiestructuur:
Je rapporteert aan de rayonmanager, geeft direct leiding aan voorwerkers en indirect leiding aan schoonmaakmedewerkers.


Wat ga je doen:
De Objectleider is verantwoordelijk voor het leiden van de dagelijkse operationele schoonmaakorganisatie van zijn gebied, klanten, en objecten.
Je bent verantwoordelijk voor de operationele organisatie en administratie met als belangrijkste pijlers de Klant, de Medewerker en het (financieel) Resultaat.

Een greep uit het brede pallet aan taken en activiteiten:
Indelen c.q. plannen van medewerkers, controleren van kwaliteit en voortgang, effectiviteit werkproces, vergelijken voor- en nacalculatie, begeleiden, coachen en ontwikkelen van medewerkers, correcte ziekteverzuimbegeleiding conform beleid en regelgeving, input leveren t.b.v. offertes, etc ..


Functie-eisen:
  • Afgeronde opleiding op MBO+/HBO niveau
  • Zelfstandig kunnen uitvoeren en plannen van werkzaamheden
  • Affiniteit met medewerkers die een afstand hebben tot de reguliere arbeidsmarkt
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en schrift
  • Ervaring in de schoonmaakbranche is een pré
  • In bezit van rijbewijs B


Belangrijkste competenties behorende bij deze functie:
  • Klantgericht
  • Ontwikkelen van medewerkers
  • Neemt initiatief / is pro-actief
  • Sterk in plannen en organiseren
  • Duidelijke management identificatie
  • Besluitvaardig
  • Delegeren
  • Sensitiviteit
  • Omgang met medewerkers met een (grote) afstand tot de arbeidsmarkt


Wij bieden:
Een zelfstandige baan met ontwikkel perspectief als voorwaarde. Marktconform salaris en auto van de zaak.


Interesse?
Indien je interesse hebt in deze vacature kun je je sollicitatie met Curriculum Vitae sturen naar: HRM@balanzfacilitair.nl.

Voor vragen kun je telefonisch contact opnemen met Guido Dautzenberg, Manager P&O via telefoonnummer 045-566 50 00.

+31 (0)45 566 5000

Ga met ons aan tafel