Mensen met meerwaarde

Veel werkgevers gunnen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt alle kansen. Maar meestal beschikken ze niet over de geschikte tools en mankracht om deze mensen succesvol te integreren in hun bedrijfsvoering. Hier ligt ons specialisme. Onze toegevoegde waarde. 

Wij kijken naar wat mensen wel kunnen. Naar hun talenten.

Wij verdiepen ons in uw bedrijfsprocessen. En kijken naar uw dienstverlening met het oog op mogelijke functies en taken voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Wij werken met mixed teams; reguliere krachten en krachten met een afstand tot de arbeidsmarkt. Mensen voor wie regulier werk niet vanzelfsprekend is. Maar met een gericht opleidingstraject, coaching en de juiste begeleiding wel tot de mogelijkheden behoort.

Juist door de grote schaal waarop we opereren, en de verscheidenheid aan branches waarin we actief zijn, zien we veel ruimte voor geschikte functies voor iedere medewerker. Ook bij u. 

Wij proberen iedereen in zijn of haar eigen kracht te zetten. Want dat verdient ieder mens.

Werken bij 

Ruim 1000 medewerkers zijn dagelijks vol enthousiasme en met passie aan het werk bij meer dan 900 objecten van klanten. De instroom van krachten met een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt, verloopt altijd via een partnerorganisatie (bijvoorbeeld WOZL, UWV, gemeentes etc.) en nooit rechtstreeks.

Binnen Balanz Facilitair staan de volgende kernwaarden centraal: dicht bij de klant, mensgericht en professioneel. De combinatie van deze kernwaarden maakt Balanz Facilitair een uniek bedrijf. 

We hebben regelmatig vacatures voor werknemers die een regulier dienstverband wensen bij Balanz Facilitair. Het werkgebied (Zuid-Limburg), de werktijden en de opdrachtgevers, zijn variabel.

Iedereen heeft meerwaarde

Ben Theeuwen, directeur Balanz Facilitair

Het geeft voldoening om een oplossing te bieden op meerdere vlakken. Voor klant, medewerker en Balanz!

Ivo Croes, operationeel manager Balanz Facilitair

 045 - 566 5000

Ga met ons aan tafel